Søg

Søg efter medarbejder:

SOS
Centrovice.dk  →  Landbrug  →  Rådgivning  →  Økonomi  →  Aktuelt  →  Spar tid med nyt værktøj til tidsregistrering

Spar tid med nyt værktøj til tidsregistrering

Tid er en sparsom ressource, som skal bruges optimalt. Det kan tidsregistreringsløsningen CentroTime, som Centrovice tilbyder i samarbejde med virksomheden Intempus, hjælpe dig med.

CentroTime er et simpelt værktøj, i form af en app og et digitalt administrationssystem, som gør det muligt for dine medarbejdere at registrere f.eks. arbejdstimer, kørsel og fravær nemt og hurtigt på mobil, tablet eller pc.

Samtidig giver CentroTime store tidsmæssige fordele for dig som arbejdsgiver, da du ikke længere skal tyde timesedler med ulæselig håndskrift eller bruge tid på at lægge timer sammen. CentroTime app’en beregner selv tidsrummet og kan automatisk fratrække pauser fra det indberettede timetal. Og med få klik i administrationssystemet kan du kontrollere og godkende medarbejderindberetningerne, som efterfølgende overføres automatisk til løn- eller økonomisystemet. På den måde sikrer CentroTime større præcision og frigiver tid til andre opgaver.

CentroTime rummer mange flere muligheder. Læs mere her – eller kontakt os og hør mere.

Nyhedsbreve fra Centrovice

Vi udgiver flere nyhedsbreve med forskelligt indhold. Få nyhederne serveret nemt og bekvemt. Enkelt at tilmelde og afmelde.

Gå til nyhedsbreve