Søg

Søg efter medarbejder:

SOS
Centrovice.dk  →  Landbrug  →  Rådgivning  →  Miljø og natur  →  Aktuelt  →  Sådan håndterer du aggressive el-sælgere

Sådan håndterer du aggressive el-sælgere

Der er hård konkurrence om kunderne på el-markedet. Det har betydet, at nogle energiselskaber benytter sig af vildledende og uærlige salgsmetoder, og vores kunder oplever i stigende omfang at blive kontaktet af aggressive telefonsælgere, som fortæller kunden kan spare penge ved at skifte energiselskab – uden at vide, om der er tale om en reel besparelse for dig som kunde. Typisk er der tale om 2-3 årige aftaler, som det er umuligt at komme ud af igen, hvis man først har underskrevet aftalen.

Tag selv initiativ og undersøg dine vilkår

Hos Centrovice anbefaler vi, at du selv tager kontakt til en seriøs samarbejdspartner, hvis du er interesseret i at indgå en aftale om dit elforbrug.

Ønsker du selv at forhandle dit elforbrug, bør du sætte dig grundigt ind i betingelserne for den enkelte aftale og sammenligne både priser, bindingsperiode og abonnementsvilkår. Overvejer du at gøre brug af et tilbud fra en telefonsælger, bør du bede om at få tilsendt salgsmaterialet, så du i ro og mag kan studere vilkår og betingelser. 

Få uvildig energirådgivning

Hos Centrovice tilbyder vi uvildig energirådgivning vedrørende dit elforbrug. Kontakt energirådgiver Søren Warberg, hvis du har spørgsmål om elpriser eller –aftaler.

Nyhedsbreve fra Centrovice

Vi udgiver flere nyhedsbreve med forskelligt indhold. Få nyhederne serveret nemt og bekvemt. Enkelt at tilmelde og afmelde.

Gå til nyhedsbreve