Søg

Søg efter medarbejder:

SOS
Centrovice.dk  →  Landbrug  →  Rådgivning  →  Løn og HR  →  Aktuelt  →  Er du parat med Digital Post og Nem-ID erhverv?

Er du parat med Digital Post og Nem-ID erhverv?

Fra den 1. november i år skal alle med et CVR -nummer kunne modtage al kommunikation fra det offentlige i en digital postkasse, Digital Post.

Breve fra det offentlige, som vi har kendt altid, forsvinder, og i stedet skal du kunne modtage meddelelser om f.eks. sygedagpenge, årsregnskab, skat, straffeattester mv. i din digitale postkasse.Som virksomhedsejer har du ligefrem lovmæssig pligt til at holde dig orienteret i din digitale postkasse. Så hvis du ikke allerede har én, må du hellere få den oprettet.

Digital post er ikke det samme som emails

Hvis du nu tænker, det er jeg helt klar til, jeg har min email adresse og mit mailprogram, så må vi desværre skuffe dig, for det er ikke det samme som Digital Post.

Digital Post er en specialoprettet ’mappe’ på nettet, som svarer til en fysisk postkasse, hvor alle meddelelser fra det offentlige til dig lander, og hvor du kan læse dem.

NemID Erhverv og e-boks

For at du kan modtage Digital Post, skal du have to ting:

  • NemID Erhverv
  • En email adresse

Derudover skal du tilmeldes til Digital Post. Emailadressen har du sikkert allerede, mens MenID Erhverv skal oprettes, inden du kan tilmeldes.

Lad os hjælpe dig med oprettelsen

Bliver du helt træt på forhånd ved tanken om at oprette og tilmelde dig til NemID og Digital Post, så lad os gøre det for dig.

Vi har erfaringen og kan klare begge dele for dig.

Ring til os på telefon 7015 9900 og bestil hjælp til oprettelsen. Så kontakter en rådgiver dig efterfølgende og klarer oprettelsen for dig.

Nyhedsbreve fra Centrovice

Vi udgiver flere nyhedsbreve med forskelligt indhold. Få nyhederne serveret nemt og bekvemt. Enkelt at tilmelde og afmelde.

Gå til nyhedsbreve